H Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία: 63 αριστούχοι μαθητές βραβεύτηκαν και φέτος από την Eurobank

 

Tην πρόθεση της τράπεζας  να δημιουργήσει έναν ιδιωτικό, μη κερδοσκοπικό φορέα χρηματοδότησης  εκατοντάδων υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές αρίστων φοιτητών που δυσκολεύονται να  χρηματοδοτήσουν τις σπουδές τους, προανήγγειλε σήμερα  ο πρόεδρος του Δ.Σ της  Eurobank Ν.Καραμούζης.

Η ανακοίνωση έγινε με αφορμή το πρόγραμμα  » Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία». Ένα πρόγραμμα που έχει  καθιερώσει από το 2003 η Eurobank    με το οποίο επιβραβεύει  κάθε χρόνο όλους τους αριστούχους  αποφοίτους  με τον υψηλότερο  βαθμό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, από κάθε λύκειο .

Η σχολική περίοδος 2014-2015 ανέδειξε 63 νέες και νέους, σπουδαστές και φοιτητές σήμερα. Είναι εκείνοι που πέτυχαν να είναι οι άριστοι των αρίστων ανάμεσα στους 845 συνολικά βραβευθέντες της προηγούμενης σχολικής χρονιάς. Στα 13 χρόνια ζωής αυτού του θεσμού, η Eurobank έχει βραβεύσει μέχρι σήμερα 14.850 περίπου αριστούχους μαθητές από όλη την Ελλάδα,η μεγάλη πλειοψηφία των οποίων διακρίνονται σήμερα στην οικονομική, ακαδημαϊκή και επιστημονική ζωή της χώρας μας.

Η βράβευση των 63 αριστούχων μαθητών  έγινε  το απόγευμα της Τετάρτης 6 Απριλίου στην  Παλαιά Βουλή παρουσία  του προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, του προέδρου του ΔΣ της Τράπεζας Νικόλαου Καραμούζη και του διευθύνοντα συμβούλου Φωκίωνα Καραβία.

Ο υφυπουργός παιδείας Θ. Πελεγρίνης δήλωσε απευθυνόμενος στους νέους:» Σήμερα επιβραβεύονται οι προσπάθειες των σχολικών σας χρόνων σε μια εποχή που η Ελλάδα αιμορραγεί χάνοντας τη μεγαλύτερη επένδυσή της στο μέλλον –τις χιλιάδες των νέων επιστημόνων της στο εξωτερικό. Η δική σας πρόκληση; Να καταφέρετε όσα εμείς, οι μεγαλύτεροί σας, δεν πετύχαμε ώστε να κατακτήσει η πατρίδα μας στη σκηνή της επιστήμης και των γραμμάτων τη θέση που της αξίζει.»

Ο πρόεδρος του ΔΣ της Eurobank N. Καραμούζης απηύθυνε έκκληση «σε συστράτευση του επιχειρηματικού κόσμου και του εύπορου ελληνισμού εντός και εκτός Ελλάδος, για τη χρηματοδότηση εκατοντάδων υποτροφιών μεταπτυχιακών σπουδών, αριστούχων φοιτητών χωρίς οικονομική δυνατότητα», χαρακτηρίζοντας, «ως αυτονόητη ηθική και αξιακή επιταγή για τη διασφάλιση της δυνατότητας των άριστων μαθητών από ασθενέστερες οικονομικά οικογένειες να έχουν ισότιμη δυνατότητα πρόσβασης στην καλύτερη δυνατή εκπαίδευση και να έχουν ίσες ευκαιρίες.»

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here