Διαψεύδει η ΕΥΔΑΠ τη λίστα διαφημίσεων- Στη Δικαιοσύνη το «Κόκκινο”

Μετά τον ραδιοφωνικό σταθμό «στο Κόκκινο” και η ΕΥΔΑΠ με ανακοίνωσή της διαψεύδει δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του «Βήματος”, με τίτλο «66 sites με 170.000 ευρώ τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ».
«Η λίστα που εμφανίζει το δημοσίευμα της ιστοσελίδας www.vima.gr με τίτλο «66 sites με 170.000 ευρώ τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ” ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα», αναφέρει8 στην ανακοίνωσή της η ΕΥΔΑΠ.

Στη Δικαιοσύνη το «Κόκκινο”

Ο Ρδιοσταθμός «στο Κόκκινο”, ανακοίνωσε επίσης ότι «ποτέ δεν διαφημίστηκε η ΕΥΔΑΠ στην ιστοσελίδα του σταθμού, ούτε και στη συχνότητα του ραδιοφώνου». Όπως σημειώνει: «Το μεγαλύτερο ποσό -περίπου 5.000 ευρώ- φέρεται να δίνεται σε site ήδη κατηγορούμενου για την υπόθεση και ακολουθεί, με 4.500 ευρώ μηνιαίως, η δήθεν διαφημιστική δαπάνη στον δικτυακό τόπο stokokkino.gr». Ο σταθμός δηλώνει επίσης ότι «θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη, όχι μόνο για την αποκατάσταση της αλήθειας και της αξιοπιστίας του ονόματός του, αλλά και για την καταδίκη των συκοφαντών”.

Βροχή διαψεύσεων

Αλλά και πολλοί εκπρόσωποι ιστοσελίδων διέψευδαν ότι έχουν πάρει χρήματα από την ΕΥΔΑΠ. Συγκεκριμένα:1. Διάψευση της ιστοσελίδας iefimerida.gr, η οποία διευκρινίζει ότι από την ΕΥΔΑΠ έχει λάβει για διαφήμιση 9.000 ευρώ το 2013, 10.000 ευρώ το 2014 και κανένα ποσό το 2015. 2. Η ιστοσελίδα newmoney.gr διευκρινίζει ότι έχει λάβει από την ΕΥΔΑΠ 4.000 ευρώ για το 2014. 3. Ο Θανάσης Μαυρίδης διευκρίνισε στο vima.gr ότι «το site liberal.gr δεν έχει λάβει ούτε σεντ από την ΕΥΔΑΠ».4. Με το vima.gr επικοινώνησε και ο Β. Γιακουμής, οποίος δήλωσε «ότι το site egiakoumis.gr έλαβε 4.400 ευρώ το 2013 και τίποτε άλλο». 5. Σε επικοινωνία του με «Το Βήμα» ο δημοσιογράφος Βαγγέλης Δουράκης τονίζει ότι ούτε αυτός ούτε κάποιο μέλος της οικογένειάς του έλαβε ποτέ χρήματα από την ΕΥΔΑΠ.

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here