Σπίρτζης: Παρέδωσε τον βόρειο ανισόπεδο κόμβο Κατερίνης-Τι είπε για ΟΑΣΘ

 

ΦΩΤΟ: ΙΝ ΤΙΜΕ

Μετά από δεκαετίες εμπλοκών και καθυστερήσεων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης παρέδωσε στην κυκλοφορία τον Βόρειο Ανισόπεδο Κόμβο Κατερίνης.

Από την Κατερίνη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, όπου μετέβη σήμερα το μεσημέρι συνοδευόμενος από το Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Γιώργο Δέδε,  υπογράμμισε την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να ξεβαλτώσει  όλα τα κολλημένα έργα και να βάλει οριστικό τέλος στα σταματημένα έργα  και τις ατέρμονες εργολαβικές διεκδικήσεις.

Οπως ανέφερε «έχουν προχωρήσει οι διαπραγματεύσεις της πέμπτης παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου Μαλιακός –Κλειδί για να ολοκληρωθεί το έργο εντός του 2017».

Παράλληλα ανακοίνωσε, ότι εξασφαλίστηκε η κατασκευή και  νέας εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο στην κατεύθυνση από Κατερίνη – Θεσσαλονίκη προς Λάρισα –Αθήνα με την οποία εξασφαλίζεται η σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με την παραλία της Σκοτίνας.

Ο Βόρειος Ανισόπεδος Κόμβος Κατερίνης, αποτελεί ακόμη ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της παθογένειας που μάστιζε τα δημόσια έργα στη χώρα μας, καθώς το έργο εξαιρέθηκε από την αρχική εργολαβία μολονότι είχε δημοπρατηθεί, λόγω έλλειψης απαλλοτριώσεων. Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών το νέο θεσμικό πλαίσιο για τα δημόσια έργα, βάζει οριστικό φραγμό στην επανάληψη τέτοιων φαινομένων:  «Το νέο θεσμικό πλαίσιο  ορίζει ότι δεν μπορεί να δημοπρατηθεί κανένα έργο αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, όπως και η προσπάθεια και οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί από την διυπουργική επιτροπή που συντονίζει ο Αλέκος ο Φλαμπουράρης σε συνεργασία με το Υπουργείο Δικαιοσύνης και το Υπουργείο Οικονομίας για την αλλαγή του τρόπου, που  θα γίνονται από εδώ  και στο εξής οι απαλλοτριώσεις δείχνει τα θεσμικά βήματα, που πρέπει να κάνει η χώρα για να μην έχουμε την επανάληψη τέτοιων φαινομένων».

Για ΟΑΣΘ

Επίσης ο υπουργός απάντησε  σε ερώτηση για την ανακοινωθείσα επίσχεση εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, λέγοντας:  Κανένα σχόλιο επ’ αυτού, να ρωτήσετε τους εργαζόμενους. Το μόνο που μπορεί να πει κανείς, γιατί μέχρι χθες βλέπανε θετικά τις συναντήσεις και τις εξελίξεις, είναι ότι δεν θα συνεχιστεί ο εκβιασμός των πολιτών της Θεσσαλονίκης και των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης από μια ομάδα συμφερόντων δεκαετιών που λυμαίνονται την πόλη και τις αστικές συγκοινωνίες της».

Print Friendly

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ