Ψάχνουν τι θα κάνουν με τα τέλη κυκλοφορίας ώστε το κράτος να έχει έσοδα, αλλά να μην κατατεθούν κι άλλες πινακίδες

Το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει καταλήξει σε τελειωτικό πλάνο για τα τέλη κυκλοφορίας που θα πρέπει να γνωρστοποιηθούν Οκτώβρη ή Νοέμβρη και να πληρωθούν μέχρι τέλος Δεκεμβρίου

Μια σκέψη είναι να δημιουργηθουν περισσότερα κλιμάκια ρύπων (διοξειδιο του άνθρακα) και να μην αλλάζει κάποιος κλίμακα ανά 20 mg εκπομπής ρύπων, αλλά ανά 10

Μια άλλη σκέψη (που δεν αποκλείεει την προηγούμενη) εινα να αυξηθούν και τα κλιμάκια κυβισμού και να γεφυρωθούν κάποιες διαφορές, αφού μπορεί κάποιος για 20  ίππους διαφορά να πληρώνει διπλάσια τέλη κυκλοφορίας από την αμέσως προηγουμενη κλίμακα

Για παράδειγμα, στην κλίμακα 1.739-1.928 κ.ε. τα τέλη διαμορφώνονται στα 320 ευρώ. Στην αμέσως επόμενη κλίμακα, 1.929-2.357 φτάνουν τα 690 ευρώ. Σε αυτές τις κατηγορίες η κυβέρνηση εξετάζει να προσθέσει ενδιάμεσα  άλλες τρεις και από τα 1739 κ.ε. έως τα 2.357 κ.ε., να υπάρχουν συνολικά πέντε κατηγορίες τελών.

Η σκέψη να υπολογίζεται και η αξία του αυτοκινήτου εγκαταλείφθηκε γιατί είναι ανέφικτο να υπολογιστεί η αξία μη καινουργιων αυτοκινήτων

Καταλήγουν μάλλον σε μια περίπλοκη εξισωση που θα περιλαμβάνει ως παράγοντες τους ρυπους, τον κυβισμό αλλά και την ηλικία.

Το πιθανότερο ειναι να πληρώσουν λιγότερα όσοι έχουν αυτοκινητα δεκαετίας και πάνω, αλλά αυτό θα ισχύσει μόνον αν δεν δινει πολλά «μόρια» ο παράγοντας των ρύπων, καθώς τα παλαιότερα έχουν και περισσοτερες εκπομπές ρύπων.

Στοχος του υπουργείου είναι

*να ελαφρύνει κάποιους, χωρίς ομως να μειωθούν τα έσοδα από αυτό το φόρο (1,1 δισ.)

*να μην εξαναγκάσει κοσμο να καταθέσει πινακίδες από αδυναμια πληρωμής του φόρου, γιατί έχουν ήδη  κατατεθει 1.200.000 πινακιδες από το 2010 μέχρι σήμερα πανελλαδικά και αυτό συνιστά μεγάλη απώλεια εσόδων για το κράτος

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here