ΟΑΣΘ: Συνεχίζεται η επίσχεση εργαζομένων ως τη Δευτέρα

Απόφαση να συνεχίσουν την επίσχεση εργασίας, ακινητοποιώντας τα λεωφορεία μέχρι και τη Δευτέρα 22/5, έλαβαν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ.

Οπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του συνδικάτου, Δημήτρης Τσερμενίδης «αφού η διοίκηση του οργανισμού δεν έκανε καμία κίνηση μέχρι αυτήν την ώρα, δεν πιστεύουμε ότι κάτι θα αλλάξει τις αμέσως επόμενες ημέρες και θα πιστωθούν στους λογαριασμούς μας τα δεδουλευμένα μηνών Μαρτίου -Απριλίου και να εξοφληθούμε το δώρο του Πάσχα, συνολικού ύψους 6,3 εκατ. ευρώ».

Ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων επεσήμανε ότι «διεκδικούμε την καταβολή όλων των δεδουλευμένων μας και όχι μέρους αυτού» και πρόσθεσε «δεν πιστεύω ότι έμεινε πλέον χρόνος ώστε η Εθνική Τράπεζα να δώσει το δάνειο στον ΟΑΣΘ και να πληρωθούμε και εμείς οι 2.300 εργαζόμενοι του οργανισμού».

Σύμφωνα δε με τον κ. Τσερμενίδη, οι εργαζόμενοι θα συνεδριάσουν εκ νέου τη Δευτέρα το μεσημέρι, προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους, βάσει και των όποιων εξελίξεων.

Κατά τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Χρήστο Στεφανίδη, η διοίκηση του Οργανισμού κατέθεσε σήμερα το πρωί στην Εθνική Τράπεζα τα συμπληρωματικά έγγραφα που της ζητήθηκαν, ώστε να της χορηγηθεί δάνειο ύψους 4 εκατ. ευρώ, καταθέτοντας ως ενέχυρο την απόφαση της Διαιτησίας, με βάση την οποία το ελληνικό δημόσιο, από την εκκαθάριση του 2014, πρέπει να καταβάλλει στον οργανισμό 4,5 εκατ. ευρώ, μαζί με τον ΦΠΑ.

Υπενθυμίζεται, ότι μέχρι τέλους της τρέχουσας εβδομάδας η διοίκηση του ΟΑΣΘ έχει αναλάβει τη δέσμευση να αποστείλει στον υπουργό Μεταφορών το δικό της σχέδιο της για τη λειτουργία του οργανισμού, με βάση το οποίο θα προβλέπονται, μεταξύ άλλων, εξορθολογισμός δρομολογίων και τιμών κομίστρου. Αφού αποσταλεί το προαναφερόμενο σχέδιο, δεν αποκλείεται εντός της επόμενης εβδομάδας να γίνει νέα συνάντηση στο υπουργείο Μεταφορών, με την παρουσία και των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, προκειμένου να συνεχιστεί η συζήτηση για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, που άνοιξε την Τρίτη 16/5, με πρωτοβουλία του ίδιου του υπουργού, Χρήστου Σπίρτζη.

Νέα τοποθέτηση του προέδρου της ΠΕΔ/ΚΜ για τον ΟΑΣΘ

«Να γίνει ένας δημόσιος φορέας που θα έχει την ευθύνη μελέτης και σχεδιασμού των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και αφού δημιουργηθεί ένα συγκεκριμένο πλαίσιο και μπουν οι όροι, τότε να γίνει δημόσιος διαγωνισμός προκειμένου να αναδειχθεί ο πάροχος των οδικών συγκοινωνιών, ιδιωτικός ή δημόσιος, ένας ή και περισσότεροι», πρότεινε ο πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας και δήμαρχος Αμπελοκήπων – Μενεμένης, Λάζαρος Κυρίζογλου.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, στο περιθώριο σημερινής συνέντευξης τύπου για την ένταξη της ΕΥΑΘ στο υπερταμείο και την πώληση του 23% σε ιδιώτη, ο κ. Κυρίζογλου εξέφρασε εκ νέου την αντίθεσή του στην πρόταση της κυβέρνησης για τη νέα κρατική εταιρεία, που πρόκειται να αναλάβει το έργο της οδικής αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το σχέδιο που κατέθεσε  ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης. «Ο υπουργός έλεγε άλλα σε εμάς και άλλα έκανε, όπως τελικώς μάθαμε με την υποβολή του νομοσχεδίου που κατέθεσε στο Γενικό Λογιστήριο του κράτους», υπογράμμισε ο κ. Κυρίζογλου, προσθέτοντας: «δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν υπάρξει και νέο σχέδιο».

Είπε, ακόμα, ότι οι δήμαρχοι της Κεντρικής Μακεδονίας δεν θα γίνουν «λεωφορειούχοι» και επισήμανε ότι, οι «δήμοι δεν μπορούν να μπούν μέτοχοι σε μία εταιρεία, χωρίς να γνωρίζουν το αντικείμενό της όταν τεθεί σε λειτουργία το μετρό στη Θεσσαλονίκη, τα έσοδά της, τα κόστη και τις επενδύσεις που θα πρέπει να κάνει».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Print Friendly

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here