Μαίρη Λαμπαδίτη: Ένας γάμος και δέκα χωρισμοί

 

 Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΙΟΥΣΗ

…Λίγο πριν κλείσει το κανάλι ο διευθυντής έκανε κοντινά πλάνα και ζουμ σε όλους τους συνεργάτες του. Υπήρχε μια διάχυτη συγκίνηση, μια νοσταλγία για τις καλές ’μέρες, γιατα νιάτα μας που αφυδατώθηκαν στα πεζοδρόμια και στα μοντάζ,για τις πολιτικές αναλύσεις του μεσημεριού, για τις πλάκες καιγια τα πειράγματα ιδίως τις Κυριακές που είχε ντέρμπι… Ο διευθυντής με στρίμωξε στη γωνία και μου τά ’ψαλε:

«Θα μπορούσες να είχες κάνει πιο δυνατή καριέρα! Ήσουνλίγο στον κόσμο του Μάλμπορο… Τί θα κάνεις τώρα χωρίς τοκανάλι; Θα πάθεις κατάθλιψη. Θα βαρεθείς! Να βρεις γκόμενο,να μην είσαι μόνη σου…»   Πώς, όμως, επανορθώνει κανείς στα 48; Πώς προσαρμόζεταιστην άλλη όχθη του ποταμού, στη μέση της ζωής…    Είναι η ιστορία μιας παρέας δημοσιογράφων που μοιράστηκαν ρεπορτάζ, πολιτικές και φιλοσοφικές αναζητήσεις, έρωτες,γάμους, διαζύγια και θανάτους. Μια γυναικοπαρέα που ανταλλάσσει σκέψεις και e-mail για άνδρες και χαμένες αγάπες. Η Μαίρη Λαμπαδίτη γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι πτυχιούχος του πολιτικού τμήματος της Νομικής Σχολής Αθηνών και γνωρίζει αγγλικά και γαλλικά. Διαβαίνει αισίως τον 27ο χρόνο ενασχόλησής της με τη δημοσιογραφία. Οι σημαντικότεροι σταθμοί της ήταν η ΕΡΤ και το Mega channel ενώ τα τελευταία χρόνια δουλεύει στο Πρώτο Θέμα. Έχει μια κόρη φοιτήτρια της ΑΣΟΕΕ και έναν στενό πυρήνα φίλων που τη συνοδεύουν από τα φοιτητικά της χρόνια. Ενδιαφέρεται για τη λογοτεχνία, τον κινηματογράφο, τα ταξίδια, τη μαγειρική και τα οινικά νέα.

Όχι άλλο ρεπορτάζ. Ήρθε η ώρα της μυθοπλασίας!

Το μυθιστόρημα « Ενας γάμος και δέκα χωρισμοί» περιλαμβάνεται στη νέα εσοδεία της σειράς pocket books  των εκδόσεων «Ωκεανός».  Η νουβέλα αναφέρεται σ΄ένα κανάλι που κλείνει και «παρακολουθεί» τη ζωή μιας παρέας δημοσιογράφων που μοιράστηκαν ρεπορτάζ, έρωτες ,γάμους, διαζύγια και θανάτους .

Η συγγραφέας του Μαίρη Λαμπαδίτη , δημοσιογράφος και η ίδια , μας μιλάει για την πρώτη της συγγραφική απόπειρα και μας «συστήνει » τους ήρωες της νουβέλας.

Το μικρόβιο της συγγραφής σε ακολουθούσε από μικρή η είναι μια όψιμη «ανακάλυψη»;

Από μικρή ήθελα να «ξεδιπλώνω» ανθρώπινες ιστορίες. Τελικά η ζωή τα έφερε έτσι που επί 27 χρόνια στη δημοσιογραφία ασχολήθηκα  με οικονομικά θέματα ,στυφούς αριθμούς χωρίς καμία «υγρασία». Τα περισσότερα από αυτά τα χρόνια δούλεψα στο Mega. Όταν έφυγα- ήμουν τυχερή γιατί έφυγα λίγο πριν ξεσπάσει η κρίση στο κανάλι- και  συνέχισα να δουλεύω στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, μπόρεσα να ολοκληρώσω την πρώτη μου νουβέλα. Ευχαριστώ θερμά την εκδότρια των εκδόσεων Ωκεανός Ελένη Κεκροπούλου  για την εμπιστοσύνη της . Την ώρα που πολλοί εκδοτικοί οίκοι ψυχορραγούν, η κ. Κεκροπούλου προχωρά δυναμικά. Αυτό δεν είναι τυχαίο!

Να υποθέσω ότι οι ήρωες σας είναι συνάδελφοί σας από το Μega;

Στο μυθιστόρημα δε «φωτογραφίζω» κανέναν ,ούτε άνθρωπο ,ούτε κανάλι. Όχι άλλο ρεπορτάζ. Ήρθε η ώρα της μυθοπλασίας! Τα μόνα χαρακτηριστικά που πήρα αυτούσια είναι ότι οι περισσότεροι είμαστε ευάλωτοι, ευέξαπτοι και κυκλοθυμικοί . Μας έχει επηρεάσει η επικαιρότητα που είναι πάντα εφήμερη.

Το μυθιστόρημα έχει μια θηλυκή ματιά;

Ναι , αυτό το κομμάτι ήταν το πιο απολαυστικό για μένα. Τα κορίτσια είναι δύσκολο να « στεριώσουν» σχέσεις , τόσες ώρες που δουλεύουν , γοητεύονται από λάθος άντρες, όταν βρίσκουν τους σωστούς κάνουν οι ίδιες λάθη με αποτέλεσμα να χωρίζουν και να ξαναχωρίζουν. Όπως έλεγε και ο Γούντι Αλλεν , οι σχέσεις είναι σαν τα καλώδια ενός ραδιοφώνου. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιον που θα σου ταιριάζει απολύτως. Θέλει τύχη.!»

 

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here