Κουβέλης: «Υπετροφικός» λόγος η αναφορά Καμμένου για ομηρεία των Ελλήνων στρατιωτικών-Μιλούσε για καθυστέρηση-Ελληνας εμπειρογνώμονας στην Αγκυρα για τα κινητά

Σαφείς αποστάσεις από τον υπουργό Εθνικής Αμυνας Πάνο Καμμένο, για την αναφορά του περί ομηρείας των δυο Ελλήνων στρατιωτικών που παραμένουν κρατούμενοι στην Τουρκία, πήρε μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας, Φώτης Κουβέλης.

Ο Φώτης Κουβέλης χαρακτήρισε «υπερτροφικό λόγο» τις αναφορές για ομηρεία, ενώ κληθείς να σχολιάσει τη σχετική δήλωση που είχε κάνει ο Πάνος Καμμένος, τόνισε ότι ο υπουργός χρησιμοποίησε μια φράση για να αναφερθεί στη χρονοτριβή.

Διεκδικούμε επιτάχυνση της διαδικασίας για τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας, Φώτης Κουβέλης, προσθέτοντας  ότι κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει τον χρόνο απελευθέρωσης των δύο παιδιών, που κρατούνται για 14η ημέρα στις φυλακές Αδριανούπολης.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι υπάρχει καθυστέρηση και χρονοτριβή στο όνομα της ολοκλήρωσης της πραγματογνωμοσύνης σχετικά με το αν υπάρχουν επιλήψιμα ίχνη στα κινητά των δύο στρατιωτικών. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν, πάντως, ότι τα κινητά είναι «καθαρά», σύμφωνα με τον ΑΝΥΕΘΑ.

Παράλληλα, ο κ. Κουβέλης έκανε γνωστό ότι Έλληνας πραγματογνώμονας, που θα λειτουργεί ως τεχνικός σύμβουλος, βρίσκεται ήδη στην Τουρκία για να ερευνηθούν περαιτέρω τα τηλέφωνα των δύο στρατιωτικών.

Σχετικά με τη συνάντηση που είχε με τις οικογένειες των δύο Ελλήνων στρατιωτικών και την αντίδραση της μητέρας του λοχία Κούκλατζη, ο κ. Κουβέλης τόνισε: «Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λέει μια μάνα. Της απάντησα ότι θα έκανα για το δικό μου παιδί ότι κάνω και τώρα. Ήταν μια ανθρώπινη συζήτηση. Την ενημέρωσα τι κάνει η ελληνική κυβέρνηση και το ΥΠΕΞ αναφορικά με το να επιστρέψουν γρήγορα».

Τέλος σε ερώτηση για το τι απαντά στην αντιπολίτευση, που κάνει λόγο για χαμένο χρόνο, ο κ. Κουβέλης τόνισε ότι οι ενέργειες, από πλευράς της κυβέρνησης, έγιναν από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκαν οι Αρχές.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here