Κινητοποιήσεις εργαζομένων στα λιμάνια κατά της πώλησης ΟΛΠ, ΟΛΘ

Με κινητοποιήσεις το τριήμερο 21-23 Οκτωβρίου, αντιδρούν οι εργαζόμενοι των λιμανιών όλης της χώρας, στην ιδιωτικοποίηση των ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Συγκεκριμένα, με απόφαση της της γενικής συνέλευσης της Ομοσπονδίας(ΟΜΥΛΕ) τους:

  • Την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου εξήγγειλαν στάση εργασίας από την έναρξη του ωραρίου έως τις 10.30 πμ και παραστάσεις στις διοικήσεις των Οργανισμών.
  • Την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου προγραμματίστηκε 24ωρη παλλιμενική απεργία, συγκέντρωση στο κέντρο του Πειραιά και πορεία προς το υπουργείο Ναυτιλίας, με τη συμμετοχή των συνδικάτων, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των κοινωνικών και παραγωγικών φορέων του Πειραιά, ενώ την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου συγκαλείται ευρεία σύσκεψη φορέων με θέμα τη συνέχιση των κινητοποιήσεων.

    Παράλληλα, η ΟΜΥΛΕ προχωρά σε παρεμβάσεις της στο ΤΑΙΠΕΔ και τα ΔΣ των ΟΛΠ και ΟΛΘ. Επιπλέον, θα καταγγείλει την πώληση του μετοχικού κεφαλαίου των δύο Οργανισμών και τις συνέπειές της στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ και θα αποστείλει αναφορά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Θα έχει και συναντήσεις με τα πολιτικά κόμματα προς ενημέρωσή τους για τις επιχειρούμενες πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ.

    Οι λιμενεργάτες θα συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο που διοργανώνει ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας το Σάββατο 10 Οκτωβρίου, στις 11πμ, στο πρώην Δημαρχείο Δραπετσώνας.

    Το ΔΣ της ΟΜΥΛΕ εξουσιοδοτήθηκε από τη γενική συνέλευση για περαιτέρω κλιμάκωση των αγωνιστικών δράσεων της Ομοσπονδίας και την ενημέρωση της κοινής γνώμης. Θα θέσει, τέλος, το ζήτημα «του ξεπουλήματος των λιμανιών» στην προσεχή συνεδρίαση του Διεθνούς Συνδικάτου Εργαζομένων στα Λιμάνια (IDC) και θα ζητήσει να αναληφθούν πανευρωπαϊκές πρωτοβουλίες.

    Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), «η σημερινή κυβέρνηση, παρά τις προεκλογικές της υποσχέσεις, επιχειρεί να παραδώσει τη δημόσια Αρχή, όπως και τις κρίσιμες δραστηριότητες της Ακτοπλοΐας, του Τουρισμού, των Μεταφορών και του Εισαγωγικού και Εξαγωγικού Εμπορίου, στα ξένα μονοπωλιακά συμφέροντα.

    Ταυτόχρονα συνεχίζεται η απαξίωση των λιμανιών, με την επενδυτική άπνοια, τη δραματική μείωση του προσωπικού και την εργολαβοποίηση των εργασιακών σχέσεων. Την ίδια ώρα επιλιμένιες εκτάσεις σημαντικές για την ανάπλαση των όμορων προς το λιμάνι του Πειραιά δήμων επιχειρείται να δοθούν σε πάσης φύσεως κερδοσκοπικά συμφέροντα».

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here