Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Νιώθετε αδυναμία, κούραση,  νευριάζετε χωρίς αιτία;  Μπορεί να σας λείπε σίδηρος. Εξάλλου η πιο κοινή μορφή αναιμίας, η σιδηροπενική αναιμία προκαλείται από την ανεπάρκεια σιδήρου στον οργανισμό.

Χωρίς επαρκή σίδηρο, το σώμα σας δεν μπορεί να παράγει αρκετή αιμοσφαιρίνη, μια ουσία στα ερυθρά αιμοσφαίρια που καθιστά δυνατή την μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς του σώματος.

Επιλέγοντας τροφές  πλούσιες σε σίδηρο, μειώνετε τον κίνδυνο της σιδηροπενικής αναιμίας και θωρακίζετε το σώμα σας. Δείτε ποιες είναι αυτές:

*Κόκκινο κρέας, χοιρινό κρέας και πουλερικά
*Θαλασσινά
*Όσπρια (ιδίως φασόλια)
*Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι
*Αποξηραμένα φρούτα, όπως σταφίδες και βερίκοκα
*Εμπλουτισμένα με σίδηρο δημητριακά, ψωμιά και ζυμαρικά
*Αρακάς
*Αμύγδαλα

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here