Χαλέπι, επίθεση με χημικά: «Κυρία θα πεθάνω;», ρωτά ένας μικρός-Βίντεο

«Κοιτούσα τα αεροπλάνα. Κάποια στιγμή πέταξαν κάτι. Είδα τον καπνό, ήταν κίτρινος», αναφέρει προσπαθώντας να διηγηθεί τι συνέβη στην οικογένειά του, λέει ένα αγοράκι από το Ανατολικό Χαλέπι, κλαίγοντας, τυλιγμένος σε μια μπλε κουβέρτα και φορώντας μάσκα οξυγόνου.

Βήχοντας και με αναπνευστικά προβλήματα, προσπαθεί να εξηγήσει σε μιά νοσοκόμα την περιπέτεια του.

«Θα πεθάνω, Δεσποινίς; Θα πεθάνω;», ρωτάει με την αγωνία, ενώ εκείνη τον καθησυχάζει λέγοντας ότι όλα θα πάνε καλά.

 

 

 

Στο μεταξύ, δοχεία που περιείχαν μια χημική ουσία, ενδεχομένως αέριο χλωρίου, έπεσαν από ελικόπτερα στο ανταρτοκρατούμενο ανατολικό Χαλέπι, με αποτέλεσμα ορισμένοι κάτοικοι να παρουσιάσουν αναπνευστικά προβλήματα, επιβεβαίωσαν οι τοπικές υγειονομικές αρχές και το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Σύμφωνα με τη μη κυβερνητική οργάνωση, που εδρεύει στη Βρετανία, οι πηγές της στη Συρία ανέφεραν ότι είδαν τουλάχιστον τέσσερα βαρέλια να πέφτουν στις συνοικίες Αλ Κατέρτζι και Νταχράτ Άουαντ, ενώ στην περιοχή ήταν έντονα αισθητή η οσμή χλωρίου. Ιατρικές πηγές ανέφεραν μάλιστα στο Παρατηρητήριο ότι πιστεύουν πως το αέριο που χρησιμοποιήθηκε ήταν χλώριο.

Από την πλευρά της, η Διεύθυνση Υγείας του ανατολικού Χαλεπιού ανακοίνωσε ότι καταγράφηκαν ορισμένες περιπτώσεις ανθρώπων που παρουσίασαν αναπνευστικά προβλήματα.

Νωρίτερα σήμερα (22/11) ο συριακός στρατός προειδοποίησε τους κατοίκους του πολιορκημένου Χαλεπιού να μην βαίνουν στους δρόμους και να μην πλησιάζουν σε θέσεις των ανταρτών, ενώ κάλεσε τους αντάρτες να σταματήσουν τις επιθέσεις στο δυτικό Χαλέπι, που ελέγχεται από την κυβέρνηση

«Ζούμε σε μια καθημερινή ταινία τρόμου», δήλωσε η Oussai Alali, μια νοσοκόμα σε ένα από τα νοσοκομεία που καταστράφηκαν ανατολικά του Χαλεπίου στην Independent.

«Φανταστείτε πώς θα ήταν η χώρα σας χωρίς νοσοκομεία. Οι άνθρωποι θα πεθάνουν. Τώρα φανταστείτε ότι υπάρχουν πολεμικά αεροπλάνα και βόμβες. Κάθε μέρα τα παιδιά πεθαίνουν. Τώρα, θα πεθαίνουν περισσότερα», κατέληξε…

Print Friendly

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ