Ζητάει και τα ρέστα η γυναίκα του Στουρνάρα

Αναφορά στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου, κατέθεσε η σύζυγος του Γιάννη Στουρνάρα, Σταυρούλας  Νικολοπούλου, ζητώντας να αποδοθούν πειθαρχικές ευθύνες για την «άδικη και παράνομη καταδίωξη της» και την εισβολή στα γραφεία της εταιρείας της, στις 15 Σεπτεμβρίου.

Η Σταυρούλα Νικολοπούλου μιλάει για «παράνομη έρευνα» και κατάσχεση βιβλίων και στοιχείων, καθώς και του ηλεκτρονικού αρχείου των οικονομικών στοιχείων της επιχειρήσεώς της.

Σύμφωνα με την ίδια, παράνομη είναι καθόσον στην παραγγελία του εισαγγελέως Εγκλημάτων Διαφθοράς της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών γίνεται λόγος για «ανακρινόμενη υπόθεση», χωρίς να προσδιορίζεται πουθενά στην έκθεση η υπόθεση αυτή, και μέχρι σήμερα ακόμη παραμένει άγνωστη.

Στην αναφορά της μιλά για σαφή υπέρβαση εξουσίας, δεδομένου ότι διενεργήθηκε πλήρης επιτόπιος φορολογικός έλεγχος χωρίς να συντρέχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις, δηλαδή χωρίς προηγουμένη κοινοποίηση σχετικής αποφάσεως της Φορολογικής Διοίκησης και χωρίς πράξη του Γενικού Γραμματέα.

Εκείνο που την ενδιαφέρει -δηλαδή το δια ταύτα- είναι το εξής: θέλει να κηρυχθεί άκυρη η έρευνα ώστε άκυρα να είναι και τα αποτελέσματά της

«Η μη περιγραφή συγκεκριμένου εγκλήματος στην σχετική έκθεση ερεύνης και κατασχέσεως, καθώς και ο μη προσδιορισμός συγκεκριμένης δικονομικής διαδικασίας, την καθιστά απολύτως άκυρη» αναφέρει

Αναφέρει επίσης και το ιστορικό της σύμβασης που συνήψε η εταιρία της με το ΚΕΕΛΠΝΟ και ισχυρίζεται ότι επί  μήνες επιχειρούν κακόβουλα δημοσιεύματα να βλάψουν την ίδια, την επιχείρησή της και την οικογένεια της.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Το 2012 ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ), λίγο μετά την αναβάθμιση του Γιάννη Στουρνάρα στο υπουργείου Οικονομικών ξεκίνησε μια διαφημιστική εκστρατεία κατά της πολυφαρμακίας, σε μία περίοδο μάλιστα που δεν χορηγούνταν φάρμακα ούτε καν  στους καρκινοπαθείς και είχε αρχίσει ήδη να μειώνεται ο τζίρος των φαρμακείων λόγω κρίσης

Η καμπάνια αυτή κόστισε στο υπουργείο Υγείας  435.666 ευρώ.

Είχε γίνει πάντως διαγωνισμός για την καμπάνια και τον κέρδισαν τότε η ΒΙΕΝΤ  Διαφημιστική Συμβουλευτική του Θωμά Βαρβιτσιώτη (αδελφός του πρώην υπουργού Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη) και η εταιρεία της γυναίκας του Στουρνάρα, η Mindwork Business Solutions

Η καμπάνια είχε κοστολογηθεί από τον τότε επικεφαλής του ΕΟΦ Γιάννη Τούντα γύρω στο 1 εκατ. ευρώ ωστόσο μετά από εσωτερικές διαφωνίες «έπεσε»  στα 435.666 ευρώ.Τον Μάιο του 2013 ο ΕΟΦ εκταμίευσε τμήμα του ποσού προς τις δύο εταιρείες. Ομως παράλληλα η έρευνα στα ταμεία του ΚΕΕΛΠΝΟ έδειξε ότι ο οργανισμός είχε εν τω μεταξύ  βαφτίσει τον καρκινο… λοιμώδες νόσημα ώστε να δικαιολογηθεί από το ΚΕΕΛΠΝΟ (που ασχολείται μόνον με Λοιμώδη όπως λέει και ο τίτλος του εξάλλου) και καμπάνια κόστους 1,6 εκατ. ευρώ για τον καρκινο  -καμπάνια που ανατέθηκε πάλι στη γυναίκα του Στουρνάρα, αυτή τη φορά σε συνεργασία με άλλη εταιρεία, την Agenda.

Το ποσό των 1.602.652,83 ευρώ αφορούσε στο σχεδιασμό και προσδιορισμό εναλλακτικών προτάσεων επικοινωνιακής στρατηγικής και στην εξειδίκευση και υλοποίηση του σχεδίου δράσεων επικοινωνίας δημοσιότητας και πληροφόρησης που αφορούν στην πρόληψη μορφών καρκίνου.

Αυτά δε τα διαφημιστικά μηνύματα μπορούσαν να μεταδοθούν δωρεάν βάσει των σχετικών προβλέψεων του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) περί κοινωνικών μηνυμάτων, κάτι που φέρεται να μην έγινε.

Σύμφωνα δε με τους επιθεωρητές, την εποχή εκείνη  η εταιρεία της κ. Στουρνάρα είχε καταδικαστεί για χρέη στο Δημόσιο (ασφαλιστικές εισφορές)  και όχι μόνον δεν αποκλείστηκε απο τον διαγωνισμό λόγω των οφειλών όπως θα μπορούσε (δυνητικά να αποκλειστεί), αλλά και τον κέρδισε.

Print Friendly

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here