Εξπρές κατάθεση, εξπρές απόσυρση, για τροπολογίες του Υπ. Παιδείας.

Τις κατέθεσε με διαδικασίες εξπρές και τις απέσυρε εν μέσω οξύτατων αντιδράσεων.  Ο λόγος για τον αναπληρωτή υπουργό παιδείας Τ. Κουράκη ο οποίος απέσυρε  αργά το βράδυ της Τρίτης τέσσερις τροπολογίες του υπουργείου του, που περιλαμβάνουν  αλλαγές και  στο καθεστώς των πανελλαδικών εξετάσεων.

Οι επίμαχες τροπολογίες  συμπεριλαμβάνονταν  στο νομοσχέδιο για την αθλητική βία και   κατατέθηκαν χωρίς να έχει προηγηθεί ακρόαση των εκπαιδευτικών  φορέων, γεγονός που προκάλεσε οξύτατες αντιδράσεις  στους βουλευτές της αντιπολίτευσης.

Μετά την  εξέλιξη αυτή ο κ. Κουράκης απέσυρε τις τροπολογίες και όπως είπε θα τις καταθέσει ως ξεχωριστό νομοσχέδιο  την επόμενη εβδομάδα και θα συζητηθεί με διαδικασίες κατεπείγοντος. Το νομοσχέδιο θα συζητηθεί  τελικά  την ερχόμενη Δευτέρα και Τρίτη  στη Μόνιμη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, όπου θα γίνει η ακρόαση όλων των αρμόδιων φορέων και θα ψηφιστεί ως τις 8 Μαίου..

Με τις τροπολογίες ρυθμίζονται  τα εξης θέματα::

1. Ο διαχωρισμός  των Προτύπων και των Πειραματικών σχολείων, με επανακαθορισμό του πλαισίου λειτουργίας τους.

2.Επιλογές στελεχών εκπαίδευσης.

3. Επαναφορά  απολυμένων και διαθέσιμων εκπαιδευτικών.

4. Θέματα που αφορούν στο πρόγραμμα του Λυκείου, την απόλυση των μαθητών  και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Αιτιτολογώντας τις διαδικασίες εξπρές ο κ. Κουράκης είπε στη Βουλή: «Φέρνουμε τροπολογίες με ιδιαίτερο βάρος και πρέπει να προλάβουμε τις απολυτήριες και πανελλήνιες εξετάσεις. Είμαστε υποχρεωμένοι να προβούμε στην κατάθεσή τους σήμερα, για να προλάβουμε τις ημερομηνίες για τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία. Αν δεν ψηφιστούν μέχρι τις αρχές Μαΐου, τα παιδιά θα πήγαιναν στα σχολεία αυτά τον Σεπτέμβριο, χωρίς να ξέρουν εάν θα έπρεπε να είχαν περάσει εξετάσεις, ή να είχαν κληρωθεί», ανέφερε ο κ. Κουράκης, επισημαίνοντας και την ανάγκη «να πάνε τα παιδιά στην Γ’ Λυκείου με ένα σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στο οποίο να έχουν την ευχέρεια να προσανατολιστούν εγκαίρως».

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here