Γιάννης Καμπούρης: «Ελκυστική η αγορά της Γαλλίας»

 

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΙΟΥΣΗ

Η δεθνής έκθεση τροφίμων και ποτών SIAL θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι μεταξύ 16 και 20 Οκτωβρίου. Αποτελεί μία από τις σπουδαιότερες διεθνείς εκθέσεις στον κόσμο που φέρνει σε επαφή παραγωγούς και αγοραστές από όλο τον κόσμο. Μιλάμε με τον Γιάννη Καμπούρη,  φιλόλογο και ελαιοπαραγωγό.

-Παρατηρώντας την πορεία της εταιρείας σας που εκπροσωπεί το Εξαιρετικά Παρθένο Ελαιόλαδο E-LA-WON διαπιστώνουμε τη δυναμική των συνεργιών. Τι σημαίνει για εσάς η συνέργεια και ποια τα οφέλη της συνεργασίας σας με την Coco-Mat;

Συνέργεια για το E-LA-WON σημαίνει ότι η ολότητα είναι μεγαλύτερη από το άθροισμα των μερών της («εν τη ενώσει η ισχύς). Όταν οι φιλοσοφίες δύο εταιρειών έχουν κοινό στόχο πρωτίστως την ποιότητα, το «ευ ζην» και το κοινωνικό πρόσωπο και απόρροια αυτών έπεται το εμπορικό κομμάτι, τότε υπάρχει σημείο επαφής για ανάλογες εκδηλώσεις, όπως αυτή που πραγματοποιήθηκε στην Αττική. Την επιτυχημένη εκδήλωση επιβραβεύει η εμπιστοσύνη που μας έδειξε η Coco-Mat ώστε να πραγματοποιηθεί ανάλογο event σε κατάστημα της εταιρείας στο Παρίσι στο πλαίσιο της εκεί παρουσίας μας λόγω της Διεθνούς Έκθεσης SIAL που θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα της Γαλλίας.

-Συμμετέχετε σε σημαντικό γεγονός στο Παρίσι. Μιλήστε μας για αυτό.

Αποκαλύπτει τις τάσεις και τις καινοτομίες που διαμορφώνουν την βιομηχανία τροφίμων του αύριο ενεργώντας ως ένα παγκόσμιο επιχειρηματικό κέντρο, που παρέχει εξαιρετική απόδοση της επένδυσης και υψηλής ποιότητας αγοραστές. Το E-LA-WON συμμετέχει προσδοκώντας να αυξήσει το κομμάτι των εξαγωγών και να τονώσει την εξωστρέφεια που το χαρακτηρίζει. Η συγκεκριμένη έκθεση έχει υψηλή επισκεψιμότητα, προσελκύοντας εισαγωγείς και διανομείς απ’ όλο τον κόσμο .Δίνει έτσι την ευκαιρία πρόσβασης στη Γαλλική, την Ευρωπαιϊκή αλλά και τη Διεθνή αγορά και συμβάλλει στην ανάπτυξη και ενίσχυση των εξαγωγών και στη στήριξη της αναγνωρισιμότητας των πιστοποιημένων προϊόντων.

-Είναι φιλική η Γαλλική αγορά για το ελληνικό ελαιόλαδο;

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αρχής Τελωνείων Γαλλίας, οι εξαγωγές ελληνικού ελαιολάδου είναι ισχνές στη γαλλική αγορά. Η αγορά της Γαλλίας προσφέρει ένα ελκυστικό πεδίο  για εισαγωγές από το παγκόσμιο εξαγωγικό φάσμα, δεδομένου ότι κυριαρχεί ανισομέρεια και αναντιστοιχία μεταξύ οριακής εγχώριας παραγωγής και υψηλής εγχώριας κατανάλωσης σύμφωνα με στοιχεία της Διεπαγγελματικής Ένωσης Ελαιοπαραγωγών Γαλλίας. Βεβαίως και είναι φιλική η Γαλλική αγορά για το ελληνικό ελαιόλαδο αρκεί να προωθηθεί σωστά ως εθνικό μας προϊόν με την κατάλληλη εθνική πολιτική ελαιολάδου.

-Τι εμπόδια αναγκάζεται να ξεπεράσει το ελληνικό ελαιόλαδο στην προσπάθεια να κερδίσει τη διεθνή αναγνώριση;

Βασική παράμετρος για να θωρακιστεί το ελληνικό ελαιόλαδο αποτελεί μία εκ βάθρων αλλαγή για τον κλάδο μέσω ενός νέου αναπτυξιακού προτύπου, που θα δίνει έμφαση στην τυποποίηση, την καθετοποίηση και τις οικονομίες κλίμακας. Σταδιακά οι καταναλωτές αναγνωρίζουν την αξία του ποιοτικού ελαιολάδου. Η ποιοτική υπεροχή του ελληνικού ελαιολάδου είναι ξεκάθαρη και συνεπώς με συνεκτικές ενέργειες προώθησης μπορεί να αναχθεί στο ανατγωνιστικό πλεονέκτημα. Λόγω του χαμηλού όγκου τυποποιημένου προϊόντος, οι ελληνικές εταιρείες δυσκολεύονται να ανταγωνιστούν τις Ισπανικές και Ιταλικές του κλαδου όσον αφορά την αποτελεσματική προώθηση αναγνωρισμένων brands.

Οπότε απαιτείται:

  • Περιορισμός του κόστους παραγωγής
  • Αύξηση του μεριδίου παραγωγής που τυποποιείται ώστε οι ελληνικές εταιρείες να αποκτήσουν την κρίσιμη μάζα για την αποτελεσματική προώθηση του ελαιολάδου στο εξωτερικό.
  • Οργανωμένη εθνική στρατηγική προσέγγισης καταναλωτών και δημιουργίας διανομής δικτύου

-Αναμένετε τη θερμή υποδοχή του κόσμου και του αγοραστικού κοινού για το E-LA-WON;

Πράγματι υπάρχουν για την κάθε εταιρεία υψηλές προσδοκίες για τη Διεθνή Έκθεση SIAL στο Παρίσι. Το E-LA-WON λόγω του ότι καθιερώνεται ως ένα ελαιόλαδο με πιστοποιημένες φαινολικές ουσίες, επίσης με τις διεθνείς βραβεύσεις για τα οργανοληπτικά του χαρακτηριστικά καθώς και την προσεγμένη συσκευασία και συνέπεια του εξαιρετικού προϊόντος φιλοδοξεί την προσοχή και προσέλκυση του αγοραστικού κοινού.

Print Friendly, PDF & Email

2 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here