Απολύσεις στο θεσσαλικό κανάλι TRT του Καραγεώργη

Τρεις απολύσεις έκανε η εργοδοσία στον τηλεοπτικό σταθμό TRT Θεσσαλίας και το γεγονός οδήγησε σε απεργιακή κινητοποίηση, επειδή είχαν προηγηθεί και άλλες.

Το κανάλι εδώ και ενάμιση χρόνο ανήκει στο  Hellas Net του πρώην  εφοπλιστή Γιάννη Καραγεώργη, ο οποίος αγόραζε  το τελευταίο διάστημα σωρηδόν επαρχιακά κανάλια, ώσπου εκδόθηκε διεθνές ένταλμα σύλληψης από Ολλανδούς για δόλια χρεοκοπία σε σχέση με τις ναυτιλιακές του ενασχολήσεις. Στις 30 Σεπτεμβρίου συνελήφθη στην Αθήνα και εν συνεχεία  αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους (απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, εγγύηση 100.000 ευρώ, εμφάνιση κάθε εβδομάδα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του)

Η Ένωση Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας με τη συμπαράσταση της Πανελλήνιας Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών κήρυξαν 24ωρη απεργία το κανάλι

Η ΠΟΕΣΥ ζητεί την άμεση ανάκληση των απολύσεων και καλεί την πολιτεία να θέσει άμεσα «κανόνες ορθής λειτουργίας των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών και να ελέγξει τη μετοχική σύνθεση των ιδιοκτητριών εταιριών και την πηγή των εσόδων αυτών, προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα διαπλοκής και αδιαφάνειας».

Τα ίδια βέβαια ζητάει και η ΕΣΗΕΘΣΤΕΕ, η οποία στην ανακοίνωση της προειδοποιητικής απεργίας που κήρυξε σημειώνει ότι αυτή κρίθηκε απαραίτητη καθώς την προηγούμενη εβδομάδα απολύθηκαν τρεις δημοσιογράφοι του καναλιού (δύο μέλη της Ένωσης και ένα μη μέλος).

Και τονίζει ότι οι τελευταίες «τρεις απολύσεις ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Η κατάσταση στον τηλεοπτικό σταθμό TRT βαίνει από το κακό στο χειρότερο. Η νέα εργοδοσία, η οποία εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο έχει αγοράσει το κανάλι, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει κάνει πολλές απολύσεις διοικητικών υπαλλήλων, τεχνικών και δημοσιογράφων, απογυμνώνοντας νευραλγικούς τομείς της λειτουργίας του.

«Τα μεγαλεπήβολα τηλεοπτικά σχέδια του εφοπλιστή Καραγιώργη, ο οποίος φέρεται ως ο κύριος μέτοχος, φαίνεται πως “βούλιαξαν” αφήνοντας βαθιά τραύματα στον άλλοτε κραταιό θεσσαλικό τηλεοπτικό δίαυλο που σε τίποτα δεν θυμίζει το TRT των περασμένων χρόνων. Η πρόσφατη δε σύλληψη του εφοπλιστή, μετά από διεθνές ένταλμα σύλληψης των ολλανδικών αρχών, φαίνεται πως επιτάχυνε τις δραματικές εξελίξεις και έφερε πιο κοντά τις απολύσεις των τριών συναδέλφων» αναφέρουν οι ανακοινώσεις των σωματειων

Ο ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΗΣ

Τα τελευταία χρόνια ο 65χρονος Καραγεώργης αγόραζε τον έναν μετά τον άλλο περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς (συνολικά 11) Μεταξύ άλλων, το 2015 εξαγόρασε το 51% της τηλεοπτικής συχνότητας Attica TV, που ανήκε στον δήμο Ασπροπύργου και την ενέταξε στον τηλεοπτικό Όμιλο ιδιοκτησίας του, τον Hellas Net

Ο Καραγεώργης είχε σκοπό να μπει στο σκληρό παιχνίδι για τη διεκδίκηση μιας των 4 αδειών πιθανόν  στο φιλοκυβερνητικό πεδίο, αλλά τον εμπόδισαν οι εκκρεμότητές του με τις ναυτιλιακές εταιρείες

Έχει αγοράσει τα κανάλια TRT στο Βόλο, το  Θράκη tv, το  Ένα Chanel Λαμίας, το  Διον TV Κατερίνη- Θεσσαλονίκη, τον Άλφα Δράμας, το Κόσμος TV Αμαλιάδας-Πάτρας, το  Ίριδα TV στη Ρόδο, το  Δίκτυο Δ. Μακεδονίας και τον Aττικα Tv στην Αττική

Η εταιρία, στην οποία ανήκει τώρα το TRT και τα υπόλοιπα κανάλια, είναι η offshore «The Worldspeaker LTD, με έδρα την Κύπρο και δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 2014.

Ο Γιάννης Καραγεώργης, στις αρχές της δεκαετίας του ’90, διέθετε 13 πλοία με την εταιρία Silver Carre  αλλά μια πολύνεκρη ναυτική τραγωδία προκάλεσε ουσιαστικά την αρχή του τέλους για τις ναυτιλιακές του δραστηριότητες Συγκεκριμένα στο δεξαμενόπλοιο του «Στολίδι» προκλήθηκε πυρκαγιά, με αποτέλεσμα 20 θανάτους ναυτεργατών και καθώς ήταν υποασφαλισμένο, άρχισαν οι πιέσεις των τραπεζών και οι κατασχέσεις (κυρίως βελγικές και γαλλικές ήταν οι τράπεζες που τον «κυνήγησαν» τότε)

Πρόσφατα συνδέθηκε και με ρωσικά συμφέροντα, καθώς κουμπάρος στο γάμο του στη Μόσχα ήταν ένας εθνικιστής νεόπλουτος της Ρωσίας με σκοτεινό πόθεν έσχες

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here